You’re so young. And you already need so much healing.

Standaard

Kan ik het ooit aanvaarden dat mijn papa weg is? Ik weet het niet. Misschien kan ik het nooit aanvaarden. Misschien komt er wel een dag waarop ik zeg: ‘het is goed zo, ik kan er mee verder leven, mijn papa is een deel van mij, hij zit in mijn herinneringen en zal altijd verder leven met mij en in mijn gedachten’. Ik hoop dat ik ooit zo denk en eigenlijk denk ik ook wel dat die dag er komt. Misschien plots, misschien langzaam zonder dat ik het goed besef. Dat zal de toekomst duidelijk maken.
Soms ben ik bang van de toekomst. Het is zo moeilijk om vooruit te kijken en om mijzelf recht in de ogen te kijken en te zeggen: ‘het komt goed’. Want dat weet ik niet, of het goed komt.

Die twijfel en angst is zo moeilijk om mee te leven.

PS: http://www.youtube.com/watch?v=RwAzxA_-Za4&feature=share

Geef een reactie

