The whole world is moving and I’m standing still.

Standaard

Omdat het maar stom zou zijn als ik alleen schrijf als ik mij slecht voel, wil ik vandaag (nu ik mij eens goed voel) ook iets schrijven! Vandaag was dus weer eens een goeie dag, die mogen er ook zijn hé. Ik ben tevreden over de dag. Ik heb gelachen, ik heb me geamuseerd én ik heb aan mijn papa gedacht zonder al te veel verdriet. Dat is ook heel positief. Maar nu krijg ik weer schrik, want ik denk dat als ik te veel goeds en te veel positiefs ga schrijven, dat het daarna alleen maar slechter kan of gaat worden.

Dus daarom wil ik het er gewoon bij houden dat het een goede dag was. Niet meer niet minder. Gewoon om het jullie te laten weten. (ik weet niet wie ‘jullie’ precies allemaal zijn maar ik schrijf maar jullie want dan klinkt het alsof er veel mensen in mij geïnteresseerd zijn 🙂 )

Omdat ik voor een leuk einde wil zorgen plaats ik hier nog een ‘leuk’ liedje.

De melodie vind ik vrolijk (voor mijn doen toch 😉 ) en de tekst is prachtig net zoals de stemmen.

Eén reactie »

  1. Ik heb het gezien dat ge u beter voelde vndg ^^ het deed deugd om u ng is zo te zien lachen!! Ge weet da we er zijn voor u e! Een hele dikke kus en knuffel. Ben egt spr trots op u 🙂 ❤ ❤ ❤

Geef een reactie

