It doesn’t feel like home anymore

Standaard

Help mij,

help mij de angst te overbruggen,

help mij vertrouwen te vinden.

Draag mij,

draag mij over de heuvels,

draag mij over de dalen.

Fluister in mijn oor,

fluister dat alles goed komt,

fluister dat je er nog steeds bent.

Hou mijn hand vast.

 

 

 

… mislukte poging om een gedicht te schrijven. Ik vind de juiste woorden niet. En de juiste combinatie vind ik al helemaal niet. Dus dan deel ik mijn probeerseltje maar.

 

 

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

Eén reactie »

  1. Ik zal je helpen,
    ik zal je dragen over talloze dalen en heuvels.
    Als ik iets mag doen, dan is het wel in je oor fluisteren
    dat alles wel een beetje beter zal gaan. Ik neem steeds jouw hand vast, elke dag.

    Ik weet dat ik niet dezelfde kracht geef moest jouw papa alles doen zoals in het gedichtje,
    maar ik blijf proberen, elke dag weer. Al was het maar om jouw hoop te vergroten met een klein stapje.Ik ben zo fier op jou dat je elke dag weer iets schrijft op je blog.

    xxx

Geef een reactie

