Happy happy

Standaard

Happy birthday to me.

Gelukkige verjaardag Sarah, zei mijn mama

Niets, zei Jeroen (omdat die op vakantie is en het waarschijnlijk vergeten is)

Niets, zei Pieter (omdat die in Leuven zit en het waarschijnlijk vergeten is)

Niets, zei mijn papa (omdat die dood is)

 

Raar, zo een verjaardag waarbij ik alleen met mijn mama thuis zit. Normaal gingen we altijd ergens naartoe maar dit jaar dus niet. Of we waren op vakantie. Dat was eigenlijk altijd het geval. Ik denk dat ik nog maar een keer of 3, 4 mijn verjaardag thuis heb gevierd. Maar ik vind het thuis eigenlijk leuker. Maar nog leuker was het geweest als mijn papa nu naast mij zat.

Gelukkig komen er straks een paar vriendinnen, dan zal ik mij wel amuseren. Want tot nu toe was het niet zo spectaculair. Een beetje voorbereidingen getroffen voor het feestje. En mijn kamer opgeruimd. Da’s alles.

Gelukkige verjaardag meid, zou mijn papa zeggen. Misschien zegt hij het nu ook maar hoor ik het gewoon niet.

 

 

Geef een reactie

