niets niets niets

Standaard

Wat een slechte dag. Ik ben opgestaan en ik ben direct beginnen wenen. Ik heb bijna nog niets anders gedaan vandaag als wenen. En met dingen gegooid. Ik zit hier te typen terwijl ik de miljoenste traan van mijn wangen veeg.

Ik word er boos en verdrietig van. Ik stamp als een klein kind met mijn voeten op de grond maar dat helpt ook niet. Ik wil werken voor school want dat is dringend nodig, maar dat lukt mij ook al niet! Ik kan niets vandaag. Gelukkig dat ik alleen thuis ben. Ik heb niet eens zin om hier verder te schrijven.

»

  1. Heel veel sterkte Sarah, soms kan het opluchten om gewoon heel veel te huilen….
    Je mag boos zijn en je mag verdrietig zijn….. Vooral niets doen voor school vandaag…..
    Het is pas 5 maanden geleden, daar zullen ze op school toch hopelijk ook begrip voor hebben?

    • Bijna 6 maand ondertussen… Bijna een half jaar.
      Bedankt voor de steun en het medeleven.
      Maar ik denk niet (ik ben er bijna zeker van) dat ze er op school rekening mee zullen houden als ik zeg: ‘sorry, ik heb die taak niet kunnen maken want ik had een slechte dag.’
      Misschien dat ze dat in het middelbaar nog zouden gedaan hebben, maar nu niet meer. Helaas.
      Dus daarom probeer ik toch een beetje te werken, ik verplicht mijzelf, zoals altijd.

Geef een reactie

