It’s okay to open up.

Standaard

Foei, foei Sarah. Gisteren ben ik mijn goede voornemen al vergeten.

Opschrijven wat mij gelukkig maakt/gemaakt heeft.

2- Ik ging naar de schoolbib, leende daar een boek (een dik!) van Toon Tellegen. De moment dat ik de trap op liep, het boek nog eens bekeek, toen voelde ik mij goed. Ik moest breed glimlachen en toen heb ik dat boek geknuffeld. Klinkt belachelijk maar ik was blij met dat boek!

Zo, nu heb ik mijn voornemen vandaag toch waargemaakt. Voor de rest heb ik niet veel te zeggen.

Ik voel mij nog steeds leeg en redelijk triestig. Maarja, volgende keer beter.

»

  1. Ik ben solidair. Ik zal ook eens zeggen wat me gelukkig heeft gemaakt vandaag:)
    Toen we onderweg naar het station aan het stappen waren, nam je mijn arm vast. Ik vond dat schattig en dat heeft me blij gemaakt:)! En ik ben blij dat gij uw boek hebt, het is een mooi! xxx

Geef een reactie

