You know the sun will rise after all

Standaard

8- Toen Pieter vroeg of ik 4 juni iets te doen had, waarop ik nee zei, en waarop hij zei dat we dan samen naar een optreden gaan, als (late) cadeau voor mijn verjaardag.

Lieve broer, soms toch šŸ™‚

http://www.youtube.com/watch?v=zEMTBs9FHbc

Ik kijk er naar uit!

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

Geef een reactie

