So lonely

Standaard

De tranen liggen op de loer

Ze besluipen mij

Zoals een kat die haar prooi gaat vangen,

Zo snel en onverwachts vallen de tranen mij aan

Ik kan er niets tegenin brengen

Enkel toekijken

 en wachten

tot de tranen mij volledig veroverd hebben.

9- Toen Fientje op mijn schoot kwam zitten.(foto is van eergisteren, maar na die foto was ze niet meer bij mij komen zitten. Tot ze daarstraks ineens op mijn schoot kroop! Zo’n schattig beestje!)

PS: de inspiratie voor mijn gedichtje is dan ook te danken aan Fientje en Fons

Geef een reactie

