I hope you’re not lonley without me

Standaard

Zoals een balpen langzaam leeg gaat,

zin per zin,

woord per woord,

zo ben je langzaam opgegaan.

 

Ook al probeer je de laatste restjes inkt eruit te krassen,

het is niet langer de moeite waard.

De vage strepen betekenen niets meer.

Je kan niet meer begrijpen wat er staat.

 

Je kan een nieuwe balpen kopen

maar die ene balpen zal altijd je lievelings balpen blijven?

Net zoals jij altijd mijn lievelings papa zal blijven.

Ook al ben je op.

 

 

Ik kon de drang niet langer weerstaan om hier iets te posten. De afgelopen dagen zijn niet leuk geweest of goed gegaan. Helemaal niet. Donderdag heb ik geprobeerd om iets te schrijven, want die dag is alles opnieuw in duigen gevallen, maar het lukte mij niet. En ik kan het nog steeds niet. Toch niet over dat ‘onderdeel’. Wel over mijn papa. En over het feit dat het vandaag 7 maand geleden is. Meer kan ik er niet over schrijven, ik heb zelf het gevoel alsof ik de laatste restjes uit mijn balpen aan het halen ben.

Eén reactie »

Geef een reactie

