I don’t mind if you don’t mind

Standaard

Ik ben nu aan de zee met mijn mama en mijn oma aangezien ze vandaag 81 wordt. Het internet is hier slecht dus ik ga niet veel schrijven. Ik wil enkel zeggen wat mij gelukkig heeft gemaakt. Als ik weer thuis ben zal ik wel meer schrijven.

 

4 – Toen ik, mijn mama en mijn oma in de auto zaten onderweg naar de zee. Mijn oma bleef maar babbelen en babbelen en terwijl dommelde ik zachtjes in slaap met op de achtergrond haar getetter.

5 – Toen mijn 81 jarige oma er vandaag in slaagde om een bericht op mijn laptop te typen. Zo schattig!

Geef een reactie

