We both know

Standaard

Wat gaat de tijd toch zo ongelooflijk snel… Mijn familie zei het gisteren een aantal keer en het is ook echt zo. Een jaar geleden was het nu echt een verschrikkelijke tijd. Alles was zo onzeker en eng en moeilijk en zwaar en vermoeiend en hard en stom en druk en zenuwslopend en raar en nieuw en triestig en …

Een jaar geleden dus. Een jaar geleden moest mijn papa véél pillen nemen. Daar moest ik daarnet aan terug denken. Het was zo moeilijk om te onthouden wat hij wanneer moest nemen. Dus daarom was ik op het idee gekomen om een pillenschema te maken. Hier is een foto van het pillenschema dat morgen exact 1 jaar oud is. Al die pilletjes, het was om gek van te worden…

Als ik terug denk aan die periode, krijg ik helemaal geen leuk gevoel. Maar het was nu eenmaal zo en er valt niets meer aan te veranderen. Hoeveel pillen hij ook nam, het heeft niets geholpen. Het was allemaal maar om de pijn een klein beetje te verzachten. De ene keer lukte dat, de andere keer niet. Het was met vallen en opstaan. Dat doe ik nu nog steeds. Zo vader, zo dochter.

Geef een reactie

