I can feel the love, can you feel it too?

Standaard

8 – Toen ik op het springkasteel zat met een paar kindjes en ze veel plezier hadden en ze super hard aan het lachen waren waardoor ik ook zo moest lachen.

Het was dus een leuke dag op het speelplein. Het viel beter mee als ik had gedacht. Ik heb er wel van genoten. Vooral die momenten op het springkasteel waren super. Toen heb ik mij eventjes laten gaan en zot gedaan en eigenlijk was dat echt heel tof! Ik zou mij meer moeten kunnen laten gaan maar ik vind dat altijd zo moeilijk. Maar nu ik weer eens heb gemerkt dat zot zijn ervoor kan zorgen dat ik mijzelf gelukkig maak en andere kindjes erbij, ga ik er meer werk van proberen te maken om meer zot te doen!

Morgen nog een dagje speelplein en dan zit het er alweer op. Spijtig! Maar ik ga ervan genieten.

Geef een reactie

