Help me out of the dark

Standaard

9 – Toen we met duizenden snippers aan het gooien waren op het speelplein en de kindjes maar op mij bleven gooien. De snippers zaten tot in mijn onderbroek merkte ik daarstraks!

Het was weer een super dag! (behalve het kuisen aan het einde van de dag) De kindjes waren even leuk, tof, grappig en enthousiast als altijd én even druk 😉 Maar het blijven toch schatjes!

 

Morgen is het weer een moeilijke dag. Ik weet dat ik dat niet op voorhand mag denken maar dat gaat vanzelf. 10 maand… De tijd vliegt en kruipt nog steeds. Het is allemaal zo dubbel. Vreugde en verdriet. Geluk en ongeluk. Maar het geluk is meer waard als het ongeluk. Daar moet ik mij aan optrekken! En hopelijk valt het morgen allemaal mee.

 

Geef een reactie

