If there’s a rocket tie me to it

Standaard

24 – Toen ik mijn ‘nieuwe’ (tweedehandse eigenlijk, van mijn tante) letterbak gevuld had met mijn 41 potjes nagellak.

In het weekend ga ik hem verven en als hij klaar is zal ik er een foto van nemen en hem delen met jullie!

 

Voor de rest is alles wel oké met mij. Ja, ik mis mijn papa. Elke dag. Niet elke seconde. Maar wel elke dag. Ook niet elk uur. Soms wel. Soms gaat er wel een uur voorbij zonder dat ik aan hem denk. Maar als ik dan iets zie dat mij aan hem doet denken, dan mis ik hem. Soms zijn er wel dagen dat ik elke minuut aan hem denk. Het is allemaal zo onvoorspelbaar. Ik leef en ik zie wel wat er gebeurt. Ik zie wel wanneer ik mijn papa mis. Ik zie wel wanneer ik ween. Ik zie wel wat er op mij afkomt. Ik leef.

Geef een reactie

