And all that time, I felt just fine

Standaard

Morgen mijn laatste dagje werken. Eerst was ik een beetje aan het klagen dat ik het beu was en dat ik moe was en blabla. Maar nu vind ik het spijtig dat het morgen al de laatste dag is. Want ik weet nu al dat ik het ga missen. Vooral de kindjes. En het bezig zijn. En het gevoel dat de tijd snel voorbij gaat. En het vergeten van de pijn. En het vergeten van het gemis. Voor een paar minuutjes toch.

 

25 – Toen ik met een aantal kinderen aan het voetballen was en ik probeerde te sjotten maar ik helemaal naast de bal trapte.

even hevig als de kinderen daar!

 

Geef een reactie

