Are you somewhere safe as houses?

Standaard

Raar. Er zijn zo van die dagen dat ik geen verdriet voel. Nu zijn er al een aantal van die dagen na elkaar geweest. Ik zeg niet dat ik mijn papa niet mis. Ik mis hem elke dag. Maar mijn verdriet is niet zo groot als op sommige andere dagen. Soms is het zo groot dat ik het niet kan dragen. Nu kan ik het makkelijk dragen. Als er verschillende dagen zijn dat ik het verdriet niet merk, dan word ik altijd bang. Bang dat één van de volgende dagen het verdriet weer gaat opkomen. Bang dat de dam gaat breken. Bang dat ik weer eens ga instorten. Ik mag niet bang zijn, ik weet het.

Dus daarom zal ik er maar over ophouden!

 

Hier is een quote die ik heel mooi vond en die wel past bij mijn projectje 366 dagen geluk.

” Geluk is de kunst een boeketje te maken met bloemen uit je naaste omgeving.  ”
– Jean-Luc Godard-

Ik krijg elke dag een quote toegestuurd, in mijn mailbox. Dit was quote van de dag 156. 156! En ik zit nog maar aan mijn 28ste ‘gelukkige’ dag. Nog … (eventjes rekenmachine openen op mijn laptop – geen zin om te tellen – – het is nog geen school – ) 338 dagen! JOEPIE…

 

28 – Toen ik samen met mijn mama en Pieter onze bel aan de voordeur aan het ‘personaliseren’ was.

 

En omdat het al een tijdje geleden is dat ik een liedje heb gedeeld, is hier nu nog eens een liedje. The Weepies, allemaal hele hele mooie liedjes vind ik! Vooral dit is een prachtig! Die stem raakt mij zo en de tekst natuurlijk ook.

And it’s a beautiful world
Sun is shining so bright
And it tilts through the late summer leaves
But now there’s a hole in the sky.
God I wish I could believe in and pray
When everything changes in a day.

Geef een reactie

