Let the rain wash away all the pain of yesterday

Standaard

31 – Toen ik met mij twee geweldige super toffe en lieve vriendinnen in de auto ‘I’m comming home’ aan het zingen was. Vooral het laatste stukje, die home (met een diepe stem gezongen) was altijd zo grappig! Maar alleen wij snappen dat  😉

Wat een super toffe dag heb ik achter de rug! Mijn twee vriendinnen zijn toch zo’n schatjes! We kunnen heel zot en onnozel en belachelijk doen maar we kunnen ook heel serieus praten of elkaar troosten of steun geven. We zijn echt hele goeie vriendinnen! Ik meen het als ik zeg dat ik nog nooit zo’n goeie vriendinnen heb gehad. Dus, meisjes (girliiiiieees) danku!

Op dagen zoals deze vergeet ik mijn verdriet bijna helemaal en dat doet echt deugt! Alleen mijn tand zeurde soms een beetje. Voor de rest was het een perfecte dag.

 

Busjes vol kusjes (ook alleen wij snappen dat 😉 )

Eén reactie »

  1. Hahaha, ik vond onze dag GEWELDIG! Zo mogen er meerdere zijn 🙂
    Ik ben blij dat we u gelukkig maken. Ik voel me althans echt supergoed bij jullie
    en ik weet dat ik mezelf kan zijn! Daarom bedankt voor alles wat jullie ooit al gedaan hebben voor mij & bedankt voor die mooie toekomst die jullie geven aan mij door onze vriendschap, elke dag door en door. I love you both!

    BUSJES VOL KUSJES !!!

    smaksmaksmak xxx

Geef een reactie

