When time is running out

Standaard

33 – Toen ik op het terras zat aan de zee, zalig in het zonnetje met muziek, sangria en nootjes.

Daar kan ik van genieten. Eens lekker niets doen. Toch voor eventjes. Want na dat eventjes, begin ik mij te vervelen. Dan wil ik iets doen. Een boek lezen. Na 10 pagina’s stop ik al. Dan maak ik een kruiswoordraadsel. Na 5 minuten ben ik dat beu. Dan zing ik eventjes luid mee met de muziek. Een paar liedjes later wil ik weer verder lezen in mijn boek. Dan weer verder werken aan het kruiswoordraadsel. En zo verder en zo verder. Tot ik op een gegeven moment verstrikt geraak in mijn boek en ik niet meer kan stoppen met lezen. Die momenten vind ik zo leuk! Daar kan ik ook van genieten. Helemaal opgaan in een boek en een half uur later beseffen dat je vergeten was dat de rest van de wereld nog verder ging.

Genieten kan deugt doen. Ik zou het meer moeten doen. Alleen vind ik het zo moeilijk! Maar door mijn 366 dagen geluk projectje probeer ik eraan te werken!

Geef een reactie

