You’re in my veins

Standaard

Dat doet mij zo aan vroeger denken. Ik lag ook zo graag met mijn hoofd op mijn papa zijn borst. Luisteren hoe hij ademde…

Ademde.

Nu niet meer. Nooit meer. Nooit. Nooit. Nooit. Nooit. Nooit. Nooit. Nooit. Nooit. Nooit.

Nooit kan ik genoeg ‘nooit’ schrijven zodat ik het écht begrijp.

Ik wil het maar heel kort hebben over mijn ‘projectje’. Ja, ik heb het opgegeven. Maar nu pas heb ik begrepen dat ik het niet opgeef. Ik zet het stop. Ik heb het niet nodig. Het maakte mij helemaal niet gelukkig. In tegendeel, het maakte mij ongelukkig. Ik wil niet moeten nadenken over wat mij gelukkig maakt, ik wil het niet moeten opschrijven, ik wil geluk niet als een verplichting moeten zien, ik wil geluk niet moeten forceren, ik wil geluk niet moeten verzinnen. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Zonder meer.

Jansma en Soli
























View original post

Geef een reactie

