Nails. Nails. Nails.

Standaard

prachtig assorti met mijn kleren 😀

Speciaal voor Isaline van de hele toffe blog http://kwijtaanmezelf.wordpress.com/ zet ik deze foto’s erop. Als bewijs dat het lukt om dit met een tandenstoker te maken. Alhoewel ik vooral gebruik heb gemaakt van mijn kopspeldje.

Hier http://www.youtube.com/watch?v=Dz5Yva9kgEc en hier  http://www.youtube.com/watch?v=ivoEVUU_w7I zijn nog andere ideetjes!

Zeker een kijkje nemen op Isaline haar blog maar pas op, je kan verslaafd raken aan Rituals producten…

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

Eén reactie »

  1. OOOOOOOOOOOOOOOhhhhhhhh,dat is mega lief meid! En echt super leuk gedaan.
    Als ik nog eens tijd vind tussen al dat blokwerk, probeer ik het zeker eens en dan ben je de eerste die het te zien krijgt.
    Dank u voor de vermelding…
    Ps: Wacht maar 🙂
    x

Geef een reactie

