What are you looking for with red eyes?

Standaard

Je hebt gestreden

Zo dapper als een ridder

Maar je harnas was niet sterk genoeg

Je kon de steken niet langer tegenhouden

Ze gingen recht door je hart

Recht door mijn hart

 

 

Een gedichtje dat ik al een paar maand geleden heb geschreven maar net terug tegenkwam. Ik dacht dat het misschien wel een klein beetje de moeite was om het te delen.

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

Eén reactie »

  1. Poehee, wat heftig. Ik vind wel dat je het mooi verwoord. Zeer de moeite waard om te delen… XX

    (ps check ook het blog van Nicolle: http://www.opdevoet.blogspot.nl/ Zij heeft haar blog opgestart om dezelfde reden als jij. En is leerkracht in het basisonderwijs… Raakvlakken zijn er, dat kan misschien interessant zijn voor jullie… Misschien ook niet, en dan hoop ik maar dat je me niet te opdringerig vind. XX!)

Geef een reactie

