What’s done is done.

Standaard

Het is gebeurd.

(Zo zou Erik Van Looy het zeggen.)

Ik heb met mijn mama gesproken.

Ik heb samen met haar geweend. We hebben elkaar geknuffeld. Ik heb naast haar in de zetel gelegen. Ik heb haar mijn ‘rouwboek’ laten lezen. Ik heb samen met haar naar de muziek van de begrafenis geluisterd. Ik heb gezegd tegen haar dat ik mijn blog zou tonen. Maar dat kan ik nog niet. Ik denk dat ik daar meer tijd voor nodig heb.

En voor nu heb ik weer eventjes genoeg van mijn blog. Het is blijkbaar weer een periode waarin ik er afstand van moet nemen want het lukt mij niet om te schrijven. Eender wat. Dus ik wou nu gewoon laten weten, aan weet ik veel wie, dat ik de stap heb gezet.

Ik heb met mijn mama gesproken.

Het is gebeurd.

(Zo zou Erik Van Looy het zeggen.)

Geef een reactie

