All we are is a memory

Standaard

Het regent en het regent. Letterlijk en figuurlijk.

Letterlijk: de druppels vallen constant uit de lucht.

Figuurlijk: het regent van de goede voornemens voor het nieuwe jaar.

& ik wil een keertje meedoen! Ik heb (voor zover ik weet) nog nooit goede voornemens gemaakt bij het begin van een nieuw jaar. Behalve het zoeken van een lief, waar ik duidelijk nog steeds niet ben in geslaagd.

Dus, ik wil goede voornemens maken en ze natuurlijk proberen na te leven. Wat die voornemens zullen zijn weet ik nog niet, ik heb nog iets meer als 2 dagen om te beslissen.

Ik wil niet enkel goede voornemens maken, ik wil ook een 52-weken project. (daar regent het ook van, vandaar mijn inspiratie)

Een 52-weken project. Maar opnieuw dezelfde vraag. Van wat? Eén keer per week iets doen, iets op mijn blog zetten als resultaat ervan. Maar wat?

Jaja… Mijn 365 dagen geluk project is mislukt. Hard mislukt. Ik weet het. Maar dat is nu eenmaal zo, het is voorbij, ik moet er niet meer aan denken. Het was beter om ermee te stoppen.

Voor de enkelingen die deze blog lezen en zin hebben om te reageren, voel je geroepen. Alle hulp is welkom!

list-of-New-Year-resolutions

Tot de volgende en hopelijk heb ik dan zelf al wat meer ideetjes!

Geef een reactie

