Happy happy happy 2013

Standaard

Nu zit ik hier… In een nieuw jaar. Vol verwachtingen en vol hoop. Hoop op geluk en gezondheid.

Geluk en gezondheid lijken mij de belangrijkste dingen. Gezondheid nog het meeste. Zonder gezond te zijn is het moeilijk om gelukkig te zijn. Maar zonder gelukkig te zijn wordt je soms minder gezond. Gezondheid en geluk hangen samen en horen samen. Ik wens het iedereen toe. Echt iedereen. Groot, klein, jong, oud, zwart, wit, rijk, arm, geliefd, ongeliefd, leven of dood. Want ja, zelfs de doden verdienen geluk en een goede gezondheid. Waar ze ook zijn. Hoe ze ook zijn.

Een nieuw jaar. 365 nieuwe dagen. 365 dagen dat ik mijn papa zal missen. 365 dagen vol verdriet en gemis. Maar ook 365 dagen vol gelukkige herinneringen. Want dat wil ik dit jaar bereiken. Met een glimlach terugdenken aan mijn papa. Een glimlach en een warm gevoel.

Dat is mijn goed voornemen voor het nieuwe jaar. Meer niet. Want dat is genoeg. Meer dan genoeg.

PS: een gelukkig en gezond nieuwjaar voor jullie allemaal

Geef een reactie

