Hip hip hoera!

Standaard

Wauw, ik had er geen idee van. Gelukkig is WordPress er om mij aan zo’n dingen te herinneren!

Mijn blog bestaat vandaag exact 1 jaar!

1 jaar! Dat moet gevierd worden. PARTYYYYYYY !!

Of nee, helaas pindakaas, ik heb examens. En dan nog, een feestje voor de verjaardag van mijn blog is een beetje onnozel. Maar stiekem ben ik wel trots.

Er zijn maanden geweest waarin ik mijn blog verwaarloosd heb. Eigenlijk is verwaarlozen niet het juiste woord. Ik heb hem laten rusten. Mijzelf rust gegeven. Want, zoals ik toen heb geschreven, het voelde als een verplichting. En dat wou ik niet. Dus ik nam een pauze. Ik wist niet wat er ging volgen, ik dacht dat ik misschien nooit meer op mijn blog ging schrijven maar nee. De drang om terug te schrijven was sterker als mijzelf. Dus begon ik weer te schrijven. Met nieuwe moed. Met nieuwe zorgen, met nieuw verdriet en oud verdriet. Met nieuwe hoop, met nieuwe ideeën, met een traan en een lach.

Mijn blog is mijn beste vriend. Mijn maatje waartegen ik alles kwijt kan. En zoals bij elke hechte vriendschap ontstaan er al eens ruzies. Dan laat je elkaar eventjes gerust. Maar na een tijdje besef je dat je niet zonder je beste vriend kan. Dus ga je met knikkende knieën terug  en zeg je sorry.

Samen tegen de harde wereld. Ik en mijn blog, ik en mijn 18 (WAUW 18!) volgers, ik en mijn gedachten tegen de wereld. Samen staan we sterker en samen kunnen we het verdriet de baas. Want, zoals ik gisteren zei, ik ben sterker geworden. Mijn blog heeft daar een groot aandeel in. Maar mijn vriendinnen een nog groter aandeel. Mijn mama ook. Mijn familie, helaas, niet. En ja, ik heb daar ook een aandeel in. Ik heb er mede voor gezorgd dat ik sta waar ik nu sta.

Oké, genoeg praatjes. Tijd voor …

300px-Cartoon_taart

& bedankt blogje dat ik steeds mijn verdriet, zorgen, frustraties, wanhoop, hoop, vragen en weet ik veel wat nog allemaal, bij jou kwijt kon.

& happy birthday!

Geef een reactie

