Blue monday? Love monday!

Standaard

De meest deprimerende dag van het jaar… Bwa, zoveel heb ik er niet van gemerkt hoor!

Hoe ik deze dag heb ervaren staat in contrast met wat wikipedia vertelt over de Blue monday. Mijn vakantie komt héél dichtbij, mijn goede voornemens zijn nog niet mislukt en het was geen donkere dag (de sneeuw verlichtte de wereld).

En en en. Ik heb met mijn mister lovah lovah gesproken 🙂 Jaja. De Kris. Dé kris. De jongen op wie ik al een héél tijdje (een jaar… jeej) een oogje heb, had voor mij examen. Dus ik stond te wachten en hij kwam plots buiten. Dus WAUW ik heb met hem gesproken over hoe zijn examen ging. Wat een wonder.

Zoals jullie wel kunnen merken, ik ben een trezebees op vlak van liefde. Vandaar ook dat ik nog nooit een lief heb gehad. Ik durf gewoonweg geen jongens aan te spreken. Maar Kris is zo’n schatje! In mijn verbeelding zijn we een perfect koppel. Hij is knap, maar vooral vriendelijk en grappig en ook verlegen. En hij studeert dus ook voor leerkracht lager onderwijs. 🙂 Voila! Perfect. We zouden allebei tijd genoeg hebben om onze kindjes op te voeden! 4 kindjes als het mag. 2 jongens en 2 meisjes. Kris zou de perfecte papa zijn!

Dus ik heb met hem gesproken en dat zorgde er vooral voor dat deze blue monday geen blue maar love monday was.

Ik vraag mij wel af of hij mijn naam weet… Jaja, wat een klungel ben ik! Na een jaar sta ik nog even ver als waar ik begonnen ben. Dus volgend jaar zal hij mijn naam kennen. Ik kijk er al naar uit…

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

»

  1. Wat vond ik het leuk om dit berichtje te lezen! 🙂
    Go Sarah, al een stap in de goede richting!
    Ge bent een fantastisch meisje en hij zal dat ook wel weten!
    Hop naar de volgende stap en volgende week wil ik alles weten:)

    xxx Ly!

Geef een reactie

