Monopoly fans

Standaard

Ik schreef enkele dagen geleden nog over onze gezellige middagen vol gezelschapsspelletjes. Wel, we maken er terug werk van! We zijn zelfs opnieuw verslaafd!

We hebben een nieuwe monopoly gekocht, een elektronische versie, met bankkaart. Heel tof! Hoewel ik al elke keer verloren ben… Maar gewoon, het gezellig samen spelen, dat maakt het leuk!

Ik zou het belangrijkste nieuws al bijna vergeten! Mijn broer is terug thuis! Na 7 maand is hij eindelijk terug. Ik heb hem niet SUPER SUPER hard gemist (vooral omdat ik weet wat écht missen is) maar ik heb hem toch wel gemist. Gewoon gemist. Niet zoals dat andere gemis dat ik elke dag voel.

Maar hij is dus terug. Gezond en wel. Blond en wel. Of nee, dat blonde haar heeft hij al weer afgeschoren. Beter zo! Zijn vieze baard is ook al af, dus dat is ook weer in orde. Terug mijn broertje zoals ik hem ken. Terug elke avond weg, zoals ik hem ken. Terug zijn plannen onverwacht veranderen, zoals ik hem ken.

Morgen nog eens monopoly! Morgen nog eens monopoly zonder mijn papa maar toch monopoly met een glimlach!

PS: wat hou ik van vakantie! (en wat hou ik van examens die gedaan zijn!)

Geef een reactie

