Caviar nails

Standaard

Nu ik weer eventjes tijd heb (geen school!) en ziek ben, kan ik mij nog eens amuseren met mijn nagels. Ik heb enkele dagen geleden in de Claire’s een potje gekocht waarin kleine pareltjes zitten, speciaal voor op je nagels. Dus, bij deze heb ik het eens getest.

Ik vind het echt een super tof resultaat! Alleen ben ik bang dat de pareltjes er snel gaan afvallen. Maar we zullen wel zien!

caviar nais

caviar nails

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

»

    • Heb ‘m gisteren gekocht: een setje met zwarte balletjes en eentje met regenboog kleurige balletjes (een mix van allemaal vrolijke kleurtjes dus). Heb nu de gekleurde op en wauw, mooi zeg! Doen me denken aan die discodip bolletjes ijsjes =)

    • Na een tijdje begon ik te prutsen aan de bolletjes en dan brokkelden ze af. Maar toen ik ze er dan echt wou afdoen, na 4 dagen denk ik, met dissolvant was dat echt een pruts werk!
      Maar dat was het eigenlijk wel waard want ik vond het echt mooi!
      (ik heb er wel nog een topcoat opgedaan, op de foto’s was die er nog niet op. en door die topcoat veranderde de kleur van de pareltjes een beetje.)

Geef een reactie

