8 ongewassen varkentjes

Standaard

Gisteren avond was ik heel eventjes met mijn mama naar een James Bond film aan het kijken. Mijn papa was een grote fan van al die films. Ik keek ook bijna altijd mee want ik vond ze ook echt tof. Ik denk niet dat er veel mensen zijn dat opletten tijdens de aftiteling van een film, maar ik en mijn papa deden dat altijd.

Bij James Bond kwam er op het einde altijd de naam Broccoli. Elke keer zei mijn papa: “Ah, den broccoli was er ook weer bij.”

Toen de film gisteren gedaan was, kwam de naam Broccoli er natuurlijk weer op. Mijn mama zei: “Ah, broccoli, dat zei papa altijd hé.” Inderdaad. Dat zei hij altijd…

Niet alleen Broccoli vonden we grappig.

Ook Pictures. Heel veel films zijn gemaakt door Pictures. Of ik denk toch dat het zo’n soort bedrijf is, zoveel ken ik er nu ook niet van. Ik weet alleen dat we dan elke keer zeiden: “Oh, Pictures doet ook mee.” En dan moesten we elke keer lachen.

 

 

Geef een reactie

