15 ongewassen varkentjes

Standaard

Bufallo Grill. Of Bufallo Bill, zoals mijn broer het altijd noemde.

Ons favoriete wegrestaurant. Of eigenlijk zelfs één van mijn favoriete ‘gewone’ restaurants.

Het is zo’n echt westerns restaurant met allemaal gegrild of barbecue-achtig vlees. Ik at er altijd de buffalo wings (=kippenbilletjes). Super lekker! Mijn mama nam dat ook bijna altijd. Mijn papa nam altijd een steak. Saignant. Met één of ander raar sausje.

Het was er altijd super gezellig. Die sfeer, die geur, die mensen, … Dat zie je alleen in de Buffalo Bill.

Elke keer als we op ski vakantie gingen, stopten we daar om te eten. We hebben zelfs vaak een omweg gereden, om toch langs een Buffalo te passeren. We waren er zot van.

Ik ben er zelfs een aantal keer gaan eten voor mijn verjaardag. Zo leuk en lekker is het daar!

Bufallo Bill of Grill, het is een leuke herinnering aan mijn papa, maar vooral aan hoe het vroeger was. Ons gezellig gezinnetje, allemaal samen, zonder zorgen, vol vreugde en plezier. Genietend van de vakantie. Dat is wat ik mis.buffalo grill

bufallo grill

 

Geef een reactie

