Nieuwe lay-out!

Standaard

Mijn trouwe bezoekers (die ik eigenlijk niet echt meer heb of toch zeker niet veel) zullen het gemerkt hebben of merken het nu: de lay-out van mijn blog is veranderd!

Ik vond het tijd voor iets nieuws. Ik hou er wel van om zulke dingen te veranderen. In mijn leven heb ik liever dat alles hetzelfde blijft, maar op internet mag er al wel eens een verandering zijn. Dus bij deze.

Ik vind het er heel chique en professioneel uitzien 🙂 Niet?

De bovenste afbeelding past perfect bij mijn blog. Samen tegen de harde wereld. Die man vecht tegen de harde wereld. Ondanks de alles verwoestende wind, probeert hij die ene boom recht te houden met alle kracht die hij bezit. Dat is wat ik ook probeer. Mij recht te houden, ondanks dat ik dreig om te vallen. En dat doe ik hier op mijn blog met jullie hulp en met de hulp van de kracht van het schrijven.

samen tegen de harde wereld

Dit is heel de afbeelding. Van waar ik ze gehaald heb, weet ik niet meer. Ze zit al een tijdje tussen ‘mijn afbeeldingen’.

 

Geef een reactie

