And that’s who I am

Standaard

Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een TAG (nu voel ik mij eventjes heel erg cool) Maar ik kon het niet laten, dit zag er zo leuk uit. Ik heb meer dan een uur lang prentjes zitten zoeken. Ik heb STOP moeten zeggen tegen mijzelf, anders was ik nu nog steeds prentjes aan het zoeken.

Ik heb dan nu ook de beste moeten selecteren want ik had er 70 😀

Nu leren jullie mij weer wat beter kennen. Misschien plaats ik later nog wat foto’s, ik heb er toch genoeg!

 

overthink

music

singing

perfectionist

little things

words

not the same

morning person

stubborn

bugs

don't give up

little

happy

missing

love

 

»

Geef een reactie

