Juuuuuf

Standaard

Morgen is het eindelijk zover! Morgen begint mijn stage. 2 weekjes. Eigenlijk maar 8 dagen. Want nu donderdag en vrijdag is het geen school.

Maar toch. Ik zeg steeds dat het 2 weekjes stage is. En ik kijk er naar uit. Een beetje toch. Nu ben ik vooral zenuwachtig en bang. Ik heb steeds schrik dat ik iets ben vergeten. Ik ben ook bang dat ik niet streng genoeg zal zijn. Of dat de leerlingen het echt gaan uithangen. Of dat één van mijn docenten al meteen de eerste dag komt kijken. Ik ben voor zoveel dingen bang.

En ik zou niet bang moeten zijn. Ik zou blij moeten zijn. Blij dat ik na al die uuuuuuuren werk, eindelijk aan het echte werk kan beginnen. Eindelijk kan ik mijn lessen aan echte kinderen geven en niet meer aan de kinderen in mijn hoofd.

Nog een reden om niet bang te zijn is het feit dat mijn papa mij zal bijstaan. Mijn papa zit in mijn hoofd en in mijn hart en hij zal ervoor zorgen dat alles goed verloopt. En ik hoop vooral dat ik hem trots kan maken. Maar ik vind het zo spijtig dat ik dat nooit echt zal weten. Ik zal hem nooit horen zeggen: “juf Sarah, je bent goed bezig, ik ben fier op jou.” En dat doet pijn. Verschrikkelijk veel pijn.

Genoeg traantjes.

Chocolade is de max! Dat is mijn thema voor de themastage. En inderdaad, chocolade is de max! Er valt zoveel over te vertellen en dat wil ik de kinderen duidelijk maken. Chocolade is niet alleen heerlijk, het is ook heel interessant.

chocolade is de max

Wish me luck!

 

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

»

  1. Lieve schat,

    ik denk aan je! Je gaat dat super doen:) Ik ben daar zeker van!
    Geniet ervan, sta open voor alles en vooral; stage is super leerrijk!
    Laat maar zien wat voor een goede juf je bent!

    Xxx

  2. Lieve Sarah,

    Je op voorhand bang maken voor een gebeurtenis is zo nutteloos en toch doen we het allemaal.
    Het zijn ook deze momenten dat we onze geliefden die er niet meer zijn, dubbel hard missen.
    Het is weer een moeilijke tijd waar je je doorheen moet spartelen.
    Het lukt je, zeker weten.
    Succes .

    Liefs en een knipoogje van *Fred*

Geef een reactie

