19 ongewassen varkentjes

Standaard

Mijn papa las heel graag thrillers. Alle boeken waarin er een moord of een ander gruwelijk of spannend drama gebeurde, vond hij goed.

De boeken van Pieter Aspe vond hij altijd super goed. Volgens mij heeft hij ze allemaal gelezen. Of misschien één of twee niet. En ja, de laatste nieuwe natuurlijk ook niet meer… Elke keer met nieuwjaar of Kerstmis, kreeg hij de nieuwste Aspe kado. Van ons of van familie. aspe-tango

Pieter Van In was volgens mij ook zijn favoriete fictieve personage aller tijden. Alhoewel James Bond daar ook wel een grote kanshebber voor is.

Ik kijk nog steeds graag naar de tv-reeks van Aspe. Niet omdat ik het zo geweldig vind, gewoon omdat het mij aan mijn papa doet denken.

pieter van in

 

 

Toen hij ziek was, las hij ook veel. Hij heeft toen de Millennium Trilogie van Stieg Larsson nog helemaal gelezen. En ook de film/serie ervan gekeken. Dat vond hij ook heel erg goed.

millennium trilogie

Mijn papa was dus een echte fan van thrillers. Boeken, films of series. Ik haat thrillers. We kwamen dus niet in alles overeen. 🙂

»

Geef een reactie

