21 ongewassen varkentjes

Standaard

Mijn papa hield van koken. Simpel als dat.

Bijna elk weekend kookte mijn papa voor ons. Chinees, Pools, degelijke kost, wild, … Hij kon van alles en nog wat maken. En meestal vond ik het heel erg lekker.

Mijn papa was een goede kok. Simpel als dat.

koksmuts

Eén reactie »

  1. Lieve Sarah,

    ik vind het buitengewoon mooi hoe jij de herinneringen aan je papa levend houdt. Hoe dieper je graaft hoe meer herinneringen naar boven komen. Het lijkt soms of er in onze hersenen een kastje met gebeurtenissen uit het verleden zit waar af en toe een lade van open springt 🙂

    Liefs uit St-Niklaas

Geef een reactie

