22 ongewassen varkentjes

Standaard

De koolmeesjes vliegen hier constant heen en weer voor mijn venster. In het vogelhuisje dat mijn papa voor mij heeft gemaakt. Ze voelen er zich blijkbaar thuis. Elk jaar komen ze hier hun nestje bouwen. En dit jaar dus ook weer. Ze zijn hun kleintjes volop aan het voederen en aan het vetmesten. Ik vind het leuk om ze bezig te zien.

En elke keer als ik naar hen kijk, zie ik dus ook het vogelhuisje. Het mooie, simpele vogelhuisje dat mijn papa goed in elkaar heeft geknutseld. Zo’n dingen kon hij als de beste. Zagen en zagen. Grapje 🙂

Maar hij kon écht goed zagen, letterlijk dan.

vogelhuisje

Dit lijkt er best op. Al is dat van mijn papa natuurlijk mooier!

»

  1. Lieve Sarah,

    zo staat er bij ons in de tuin een voederplankje dat onze zoon nog zelf gemaakt heeft.
    Het is nu meer dan 5 jaar oud maar het zal blijven staan tot er niks meer van over blijft 😉
    Schone herinneringen… ze kunnen oneindig veel troost bieden!

    Liefs

    • Hilde,

      Inderdaad, herinneringen zijn heel kostbaar!
      Daarom schrijf ik ze op, zodat ik zeker niets vergeet. Maar de dingen die tastbaar zijn, vind ik nog leuker. Hoewel leuker niet echt het juiste woord is. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel hé.

      Lieve groetjes terug

Geef een reactie

