24 ongewassen varkentjes

Standaard

Wanneer mijn papa op zakenreis moest (iets wat vaak gebeurde) nam hij steeds één of ander kadoo’tje mee voor mij. Dat was nooit iets super speciaals, maar ik was er wel elke keer heel erg blij mee. Ik keek altijd uit naar zijn thuiskomst. Voor het kado’tje. Maar vooral voor zijn knuffels en voor zijn gezelschap. De geschenkjes waren heel vaak lipgloss of lipbalsem. Ik was daar toen zot van. Ik had wel een verzameling van 20 verschillende potjes, tubes of andere speciale dingetjes. Al die verschillende smaken, mmm!

Ik heb nu nog altijd verschillende van die potjes. De leukste ‘versie’ die hij heeft meegebracht was een doosje met verschillende smaken van frisdrank. Ondertussen blijven er wel nog maar 2 volle over. Maar degene die leeg zijn, houd ik natuurlijk wel bij. Als herinnering. En ook omdat het gewoon mooi en leuk is.

LipSmacker

Hij had ook bijna elke keer een paar zakjes met zoute nootjes mee. Zo hele kleintjes. Die nam hij mee van op de luchthaven. Dat waren echt super lekkere nootjes! En zijn valies zat ook nog vol andere kleine prulletjes. Zeep, douchekapjes, schoenenblink, balpennen, block-notes,…

We hebben nog heel veel van al zijn verzamelde objecten. 100-den balpennen gaan nu eenmaal niet zo snel leeg.

»

Geef een reactie

