25 ongewassen varkentjes

Standaard

Mijn ouders houden van behangen. Vooral mijn mama eigenlijk. Maar mijn papa hielp natuurlijk altijd. En ik tekende op de muren wanneer het oude behangpapier eraf was.

Deze zomer gaan we onze living weer eens opnieuw behangen. Mijn mama heeft vandaag het oude papier eraf gedaan. En rarara… Al mijn oude kunstwerkjes kwamen tevoorschijn. De muren staan vol tekeningen van mij. De oudste die ik heb gemaakt zijn van ’97, dan was ik 5 jaar. Schattige tekeningen hoor. Mijn papa heeft de datum erbij geschreven.

Er staat ergens ook een ranking van ons gezin. Mamsietje, papsietje en Sarah zijn de tofste. Naast Jeroen heb ik een neerliggende duim getekend en naast Pieter een duim die naar omlaag wijst. Best grappig πŸ™‚

Op een andere muur heb ik een varken getekend. Ik heb er een foto van gemaakt, hij is helaas niet zo duidelijk. big polska pig

‘Big Polska Pig’ heb ik erbij geschreven. Daarnaast heeft mijn papa geschreven: (=papa πŸ˜‰ )

Behangen was altijd een hele belevenis. Gezellig samen behang af trekken en tekeningen maken op de muur.

»

  1. haha wat grappig. Dat deden wij ook altijd. Tot op een gegeven moment het hele huis behangvrij was en alles voorzien was van geverfde muren. Leuk om je kunstwerkjes zo weer eens terug te zien πŸ™‚

Geef een reactie

