Sunset passion & sweet love

Standaard

Nu het vakantie is kan ik genieten en lekker niets doen. Maar niets doen is nu ook weer niet echt mijn ding. Ik heb toch steeds graag iets te doen. En één van de dingen die ik dan graag doe, is mijn nagels lakken. Bij Flair zat er deze week een gratis potje nagellak. Ik kocht daarom 2 Flairs en met deze potjes ging ik aan de slag. De twee kleurtjes (sunset passion en sweet love) pasten perfect bij elkaar om nog eens ‘ombre nails’ mee te maken. Ik vind het resultaat echt super tof, hoewel ik helemaal niet van de kleur roze houd. Ik haat het zelfs bijna. Zeker op mijn nagels. Maar nu vind ik het echt mooi.

nagellak

PS: Ik ben geslaagd voor dit schooljaar en ik kan dus een zorgeloze vakantie ingaan. Ik hoop dat ik mijn papa daarboven trots heb gemaakt.

 

»

    • Haha, goed gezien seg! Er stond toen in de Flair dat je een foto mocht doorsturen van je nagellak, dus ik had dat eens gedaan. Ik had nooit gedacht dat mijn foto in het boekje terecht ging komen. Maar het was dus wel het geval. Ik vond het super leuk toen ik de Flair opendeed en mijn foto zag staan 😀 De eerste keer dat ik (of mijn nagels in dit geval) in de Flair sta. Dat blad ga ik natuurlijk bewaren! 🙂

Geef een reactie

