Juuuf, ik vind jou mooi!

Standaard

Ik sta dit jaar weer op het speelplein. Het is ondertussen al mijn 4e jaar. Ik vind het nog altijd even leuk. De kindjes toch. De mede-animatoren vind ik niet allemaal even leuk. Maar ik ben er dan ook voor de kindjes en niet voor de rest.

Deze week sta ik bij de 6-jarigen. De rode sjaaltjes. En volgende week is het de beurt aan de 7-jarigen, de groene sjaaltjes. Ik vind dit echt een leuke leeftijd. Die kinderen zijn zo vrolijk en heel lief. Of toch bijna altijd. 🙂

Natuurlijk heb ik weer een paar lievelingetjes, hoewel dat eigenlijk niet mag. Alhoewel, het zijn niet écht écht mijn lievelingetjes, het zijn gewoon super schattige en lieve kindjes. Zo is er een jongetje en hij zegt elke dag tegen mij dat hij mij mooi vind. Als hij dat zegt, smelt mijn hart.

Het is eigenlijk ook wel vrij zielig dat dat jongetje de eerste man is die tegen mij heeft gezegd dat ik mooi ben. Buiten mijn papa en mijn broers dan. Alhoewel ik mij nu afvraag of mijn broers dat al ooit hebben gezegd. Maar kom, dat maakt nu niet veel uit. Het blijft een schattig jongetje en een hele schattige opmerking die mijn dag steeds goed maakt.

Eén reactie »

Geef een reactie

