31 ongewassen varkentjes

Standaard

“Hej, een gelukkige 16de verjaardag”

Dat is het oudste smsje dat ik van mijn papa heb. Dat is dus ondertussen al meer dan 4 jaar oud. Die oude berichtjes zijn de reden waarom ik geen nieuwe gsm wil. Ik wil al zijn berichtjes bewaren. Ik wil mijn papa zijn woorden bijhouden. Zelfs al zijn ze zo simpel als deze. Simpel maar daarom niet minder waardevol.

»

  1. Heel kostbaar!

    Ik heb alle sms wisselingen tussen Vroems en mij over getypt. Als ik het goed heb kun je ze ook overzetten op je pc (met infra rood of een verbindingsstekker) zo heb ik destijds foto’s overgezet.

    • Ik zeg al meer als een jaar dat ik ook eens alle smsjes ga over schrijven, maar ik heb het nog steeds niet gedaan. Zonde, ik weet het.
      Ik denk niet dat ik die smsjes zo kan overzetten, ik heb al een hele oude gsm. Toch bedankt voor de tip!

  2. Sarah, Ik heb ook een oude gsm. Heb het op die van Vroems geprobeerd, die heeft er nog een snoertje bij, ik niet. Maar ik kan daarmee toch geen sms vinden op de telefoon. Alleen maar wat afbeeldingen.

    Mocht je ooit een andere telefoon nodig hebben dan ben je toch niets kwijt want het staat toch op de simkaart?

Geef een reactie

