201 berichten

Standaard

Jeej, ik zag net – toen ik mijn bericht van 32 ongewassen varkentjes plaatste – dat dat mijn 200ste bericht op mijn blog was.

Dat wil zeggen dat dit bericht nummer 201 is. Dat is toch wel een speciaal momentje dat ik eventjes wil vermelden.

200 berichten waarin ik heb verteld over mijn leven, over mijn gevoelens en gedachten, over herinneringen en over mijn toekomst. 200 berichten waarin ik over mijn papa heb verteld en waarbij ik van alles en nog wat probeerde te verwerken. 200 berichten die ik voor altijd kan teruglezen en daardoor kan ik mijn lichte vooruitgang merken. 200 berichten waarin ik mijn ziel heb blootgelegd voor de buitenwereld. 200 berichten waar mijn ‘binnenwereld’ (ik bedoel dus mijn familie en -de meeste van mijn- vrienden) niets van weet.

200! Proficiat aan mijzelf!

»

  1. En dat er nog keiveel berichtjes mogen komen. Over het het huidige toekomst maar dan reeds verleden! Ik vind jouw blog altijd ontzettend mooi om te lezen! 😉

Geef een reactie

