Bedankt Ilse!

Standaard

Voor de aller eerste keer in mijn tamelijk jonge leventje heb ik een winactie op een blog gewonnen. Ik heb al enkele ‘gewone’ wedstrijden gewonnen, maar nog nooit zoiets als de win actie van Ilse. Want het was namelijk de wedstrijd op Ilse haar blog die ik heb gewonnen. Deze: http://aspasiablog.wordpress.com/2013/07/20/verjaardagswinactie-catrice-oogschaduw/

En daar was ik maar al te blij mee! 2 heel mooie palletjes oogschaduw van Catrice. Ik had nog geen blauwe oogschaduw, dus dat vond ik dan nog eens extra leuk om die kleur uit te testen.

dscf1548

Ik kwam vorige week woensdag thuis van enkele daagjes zee en het postpakketje zat mooi in de brievenbus! Dus dat was opnieuw een leuke verrassing, thuiskomen en meteen een pakje mogen opendoen. Altijd leuk!

Ik heb mij de volgende dag voor een half uurtje in de badkamer geïnstalleerd en daar heb ik mij geamuseerd met de verschillende kleurtjes oogschaduw uit te testen. Ik vind het blauw echt heel leuk, vooral in combinatie met het lichtbruin.oog

Spijtig genoeg heb ik geen scherpe foto kunnen nemen waardoor het resultaat niet zo goed te zien is. Maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. Ik ben tevreden met hoe het eruitzag en dat is uiteindelijk het belangrijkste!

En nog iets dat belangrijks is: Ilse bedanken! Dus bij deze wil ik je nog eens extra hard bedanken voor de mooie prijzen! Je hebt mij er heel erg blij mee gemaakt. En dan wil ik ook nog zeggen dat ik het super lief vind dat je een prijs weggeeft met je eigen verjaardag. Normaal krijgen mensen dan cadeaus en jij geeft er weg. Dat verdient nog een extra pluim 😉

PS: nog een klein bericht aan alle lezers: (behalve Ilse dan) bekijk de rest van Ilse haar blog ook maar eens grondig want het is namelijk een hele leuke blog vol toffe, nuttige en interessante dingen! Zeker checken hé!

»

Geef een reactie

