Je vliegt in vrije val

Standaard

She was a compulsive pessimist, always looking for the soft brown spot in the fruit, pressing so hard she created it.

 

Mooie, mooie, mooie quote! Ik weet wel niet door wie hij geschreven is. Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, hij is mooi.

Ik ben stiekem toch blij dat ik geen pessimist ben. Hoewel ik ook geen super super optimist ben. Ik ben gewoontjes. Ik ben gewoon Sarah. Gelukkig maar.

En om dit bericht nog mooier te maken zet ik er een liedje bij. En ook omdat het al lang geleden is dat ik een liedje met jullie heb gedeeld. En ook gewoon omdat ik het zo een mooi, mooi, mooi liedje vind. Eigenlijk vooral daarom.

 

PS: jaja, dat liedje is een cover van Damien Rice zijn cannonball

Eén reactie »

  1. Bart Peeters is een geweldige artiest, hij is misschien de enige die het oorspronkelijke nummer geen oneer aandoet tijdens het coveren hiervan! Samen met “Ontdooi Me” mijn favoriete nummer van “De hemel in het klad” 😀

Geef een reactie

