TAG: ABC

Standaard

Omdat tags precies populair zijn doe ik er ook nog eentje. Want ik wil nu eenmaal ook graag populair zijn.

Grapje hoor 😉 Ik verveel mij nogal vandaag en ik had geen zin om een boek te lezen. Dus dan maak ik maar een tag. Jaja. Speciaal voor jullie. Veel plezier ermee!

Het ABC van Sarah

Age:  20. Maar ik zeg nog altijd dat ik 18 ben als iemand naar mijn leeftijd vraagt. En dan 5 seconden later bedenk ik mij plots dat ik al 20 ben. Ik blijf precies wat hangen in de tijd.

Best friend: Ik heb niet één echte beste vriendin. Ik vind het stom om één iemand je aller beste vriendin te noemen. Ik heb liever enkele goede vriendinnen. En die heb ik dan ook. Mijn vriendinnen kunnen altijd op mij rekenen en ik op hen. En volgens mij is dat het belangrijkste!

Chore you hate: Mijn bord meteen in de vaatwasser zetten nadat ik klaar ben met eten. Ik ruim liever 10 borden tegelijk op dan dat ene bordje.

Dreamhouse: Een gezellig huisje  of appartement is ook goed met uitzicht op een riviertje of meer. Veel licht en felle meubels.

huis-aan-het-water  WI13001WI_v1_p083-1

Essential start of the day: Naar het toilet gaan. Dat is echt altijd het eerste wat ik doe. Ik ben echt een wc-eend, ik ga bijna elk uur naar het toilet en ik begin mijn dag er dus ook mee.

Favorite color: Vroeger had ik sowieso oranje gezegd. Nu heb ik niet echt één lievelingskleur meer. Misschien groen, omdat mijn autootje groen is. 🙂

Gold or silver: Ik draag het allebei graag. Maar ik heb geen enkel écht goud juweel, dat vind ik trouwens ook niet mooi. Ik heb enkel van die ‘oude’ goude juwelen, zo wat vuiler goud precies. Ik meng ook vaak goud en zilver, want ik heb elke dag de zilveren ring van mijn papa aan en dan kies ik gewoon nog andere juwelen uit die bij mijn kledij passen.Mini-european-and-american-wind-2012-jewelry-vintage-font-b-owl-b-font-gold-stretch-font

Height: Ik ben 1.62m groot. Dat had wel wat groter gemogen, maar het is nu zo. Ik stoor mij er eigenlijk niet echt aan. Hoewel, als ik naast een leerling sta die groter is als mij, dan is dat wel een beetje raar.

Instruments I play: Ik ben totaal niet muzikaal aangelegd. Ik zing de hele dag door, maar ik kan het eigenlijk helemaal niet. Een muziekinstrument bespelen is dus al helemaal niet aan mij besteed. Maar als ik toch wat muzikaler zou zijn, dan zou ik heel graag gitaar willen leren spelen.HEN-OAS-SPRbody

Job title (most recent): Ik werk nog niet, maar hopelijk ben ik volgend jaar afgestudeerd en dan kan ik aan de slag in een schooltje. En dan mag iedereen mij ‘juf Sarah’ noemen.

Kids: Aangezien ik al heel mijn leven single ben en nog maar 20 jaar oud ben, heb ik nog geen kindjes. Maar wanneer ik ooit een lieve man vind, dan wil ik heel erg graag kindjes. Liefst 4. Twee jongens en twee meisjes. Als die lieve man dat tenminste ziet zitten.

Life is incomplete without: Hoop. Zonder hoop zou ik het leven maar triestig vinden. Ik blijf altijd hopen, in eender wat.Hope-is-being-able-to-see-that-there-is-light-despite-all-of-the-darkness.

Music that you always listen to: Ik luister het liefst de hele dag door naar muziek. Vooral hele rustige muziek. Ik weet niet of er een naam bestaat voor het genre dat ik graag beluister. Misschien singer-songwriter muziek, als dat al een naam is. Soms ook een beetje pop muziek. En ik hoor heel graag mannen met een diepe, zware, warme stem zingen. Zo’n stem in combinatie met een zachte melodie en een prachtige tekst, doet mijn oren en hart smelten.

Nickname: Sommige vriendinnen noemen mij Vekeman. Omdat een leerkracht mij ooit zo noemde. Verhoeven en Vekeman, het lijkt een klein beetje op elkaar ja…

Overnight hospital stays: Nul. Maar ik ben wel al heel vaak in het ziekenhuis geweest, voor mijn papa dan wel.

Phobias or fears: Elk insect kan mij de stuipen op het lijf jagen. Spinnen en muggen staan op nummer 1. En de dood vind ik ook eng.

Quote from a movie: “Nobody ever gets to see what could have been.” Uit de film Charlie st Cloud. Prachtige film, heel triestig maar ook heel mooi. En de quote is één en al waarheid.

Reason to smile: De momenten waarop ik op een positieve manier aan mijn papa kan terugdenken.

Siblings: Ik heb twee broers. Eentje van 26 en eentje van bijna 24.

Time you wake up: Wanneer ik naar school moet om half 7 en tijdens het weekend of de vakantie rond 8 of 9 uur. Tenzij ik echt heel moe ben, dan slaap ik eens uit tot 10 uur.

Underwear: Een beha en een onderbroek natuurlijk 😉

Very important day this year: 15 oktober. En die dag zal voor altijd heel belangrijk zijn. De dag waarop mijn papa is gestorven. Ondertussen al bijna 2 jaar…

Worst habit: Ik kan niet goed tegen kritiek. Wel van vriendinnen. Maar niet tegen de kritiek van mijn familie. Maar dat is misschien niet echt een gewoonte. Iets wat al eerder een gewoonte is, is dat ik heel erg gierig ben en dat ik daardoor vaak niet antwoord op smsjes, omdat ik 8cent om ‘ja’ of ‘nee’ te antwoorden veel te duur vind.

X-rays you’ve had done: Nul. Ik heb nog nooit iets gebroken of ik heb ook nog nooit een onderzoek moeten doen. Gelukkig maar.

Yummy food you make: Chocolade moelleux. Njammie njammie. Hij lukt elke keer goed, niet té lopend maar ook niet te vast.images

Zoo-animal: Stokstaartjes. Zo’n lieve en slimme diertjes. Ze houden ook van hun familie. En dat spreekt mij altijd aan.

Bestaat er iets dat schattiger is dan dit?

Bestaat er iets dat schattiger is dan dit?

Over sarahverhoeven93

Ik ben 22 jaar. Mijn leven is enkele jaren geleden langzaam ingestort toen ik hoorde dat mijn papa opnieuw kanker had. Hij is op 15 oktober 2011 gestorven. Ik probeer stap per stap terug gelukkig te worden en te genieten. Door het maken van deze blog, wil ik hier echt in slagen!

»

  1. Leuke tag! Ik vind Charlie St. Cloud ook een prachtige film. Ik heb het boek ook gelezen en ik vind ze allebei even mooi, boek én film.

  2. Fijn om te lezen! Dat van die wc-eend is zeer herkenbaar. Ook ik loop ieder uur naar het toilet. Als ik veel water drink, is het nog erger 🙂 leuke blog heb je trouwens!

Geef een reactie

