Vakantie is…

Standaard

… mij eens lekker hard vervelen

… mijn nagels lakken en versieren

… knutselen en prutsen

… muziek luisteren

… ijsjes eten zoveel als ik wil

… foto’s nemen van van alles en nog wat.

(kijk maar eens mee!)

DSC06673Lekkere soesjes!

DSC07342

Mijn aankopen bij Rituals (ik heb ze al meer dan een maand en ik heb alles nog maar één keer gebruikt; ik ben bang dat het anders te snel op gaat 🙂 )

DSC07519De kat van mijn broer kwam eventjes logeren bij ons!

DSC07608Mijn mama en ik maakten onze eigen tijdschriftenhouder.

DSC07611Radio 2 zomerhit aan de zee. Ik was zeer gelukkig dat Ozark Henry en Amaryllis Uitterlinden de grote prijs wonnen.

DSC07614Zelf gekookt! Zeer moeilijk hoor: patatjes uit de diepvrieszak en chicken nuggets uit de diepvries én wel zelf gesneden groentjes 😀

DSC07616Bolletjes nagels met mijn mooie nieuwe ring.

DSC07625Mijn zelfgemaakte piñata. Ja, ik weet het, de versiering is verschrikkelijk lelijk. Ik heb geen echt crêpepapier…

»

  1. Dag Sarah,

    de producten van rituals zijn ook mijn favorieten en Ozark hoor ik doodgraag maar dan zonder Amarillys. Op de Lokerse feesten ging ik speciaal voor een optreden van hem maar het viel echt tegen! Hij stond er op het podium en liet zijn zangeres al het werk doen. Jammer dat hij teveel tekst van zijn oude nummers laat zingen door Amarillys. (die nochthans een prachtige stem heeft!)
    Die tijdschriftenhouder is mooi!!! Hoe heb je die gemaakt?

    Dikke knuf, Hilde

    • Hilde,
      Leuk om te horen dat we nog verschillende raakvlakken hebben 🙂
      Ik vind persoonlijk dat Amarillys wel een goede aanvulling is. Maar nu is Ozark zijn muziek wel totaal anders tegenover vroeger geworden. Ik ken de oude muziek van Ozark niet zo goed, ik heb maar 1 CD. Dus misschien mag ik mijn oordeel niet te hard doordrukken 🙂

      Dit is de site waarop ik het idee heb gevonden voor de tijdschrifthouder. Het staat allemaal super goed uitgelegd. (het is wel in het Duits, maar dat zal wel geen probleem vormen denk ik).

      Lieve groetjes x

  2. Ik heb het niet zo voor Ozark Henry haha 😀

    Knappe tijdschrifthouder dat jullie maakten overigens! (En als je je nog eens verveeld: je mag altijd mee komen helpen studeren! :D)

  3. Des goûts et des couleurs, on ne discute pas 🙂
    En ik verveel mij nog steeds veel liever dan te studeren 😉 Maar je heel erg veel succes wensen, dat wil ik nog wel doen! Dus bij deze: veel succes Troy!

Geef een reactie

