Njammie njammie! Kiwi nagels

Standaard

Afbeelding

Ik heb mij een paar dagen geleden geamuseerd met mijn nagels te lakken. Ik heb deze keer iets heel opvallends gekozen. Kiwi nagels! 😀 Ik vind ze echt goed gelukt. Super vrolijk en zomers. Maar, ik geef het toe, ik zou zo nooit of nooit lesgeven. Tenzij het een themaweek over fruit is, dan zou ik misschien een uitzondering maken 😉

Ik vind zo’n ‘nail art’ veel te opvallend om te dragen als je gaat werken of zoals mij stage doet. Maar nu in de zomer vind ik het perfect. Ik vind het alleen jammer dat hij bij al mijn kleren vloekt. Echt niets past erbij. Tenzij je effen kledij draagt, maar dat is niet het geval bij mij. Hoe meer bloemetjes prints, hoe beter 🙂

Om af te sluiten verklap ik jullie nog een geheimpje: ik eet eigenlijk helemaal niet zo graag kiwi’s! Maar ik vond het er gewoon zo mooi uitzien 😀
»

Geef een reactie

