48 ongewassen varkentjes

Standaard

Mijn papa kon heel erg gek doen. Daarom hield ik ook zo van hem. Mijn zotte papa.

Als hij mij plots kittelde of in de lucht gooide, gierde ik het uit van het lachen. Of als hij weer één of ander mopje aan het vertellen was. Eigenlijk waren het niet echt mopjes, meer flauwe zinnen.

“Niet drijven over hé.” Dat zei hij zo vaak. Dat zinnetje mis ik enorm hard. Soms heb ik al de neiging om het zelf te zeggen.

Andere flauwe zinnen of mopjes weet ik niet echt meer. Maar er waren er wel heel erg veel, dat weet ik nog wel.

Of zotte koppen trekken, dat kon hij ook goed.

HPIM1060

Mijn zotte papa, wat mis ik hem.

Geef een reactie

