DIY-en is o zo trendy

Standaard

Fjoew, eindelijk weer wat rust. Eindelijk weer eventjes vakantie. Of toch iets dat er voor moet doorgaan. Want natuurlijk heb ik niet constant rust. Er moet een beetje worden geleerd (gelukkig heb ik maar 2 examens!) en er moeten wat lesvoorbereidingen gemaakt worden. En er moet wat aan mijn scriptie gewerkt worden. En tussendoor moet er nog gefeest worden.

Dit weekend heb ik een knutselweekend gehouden, want o, ik hou zo van knutselen! Of DIY-en zoals dat tegenwoordig genoemd wordt. Ik heb mij goed geamuseerd en dit zijn enkele van de mooiste resultaten!

CYMERA_20131218_152803

De eerste tas is er ééntje met krijtbordverf. Op de tweede heb ik een theezakje getekend en aan de achterkant staat ‘My cup of tea’. En de laatste is mijn pronkstuk: een hert en aan de achterkant ‘Good morning DEAR’.

En de groene tas was mijn probeerseltje: good morning sunshine!

Dan heb ik ook nog 2 potjes/doosjes een make-over gegeven, wat gouden verf, krijtbordverf en glitters was genoeg om ze er splinter nieuw te laten uitzien. Want geef toe, die Coca-Cola look was niet zo bijzonder. Tenzij je fan bent van Cola natuurlijk.CYMERA_20131215_161034

CYMERA_20131222_112336Onze berging, die was al langer toe aan een nieuwe, frisse look. Ik zocht en vond inspiratie op pinterest. Diamanten-washi tape figuren werden het geslaagde resultaat. Het mag gezegd worden 😉

En dan mag ik jullie nu mijn pronkstuk voorstellen. Een klok gemaakt van een LP plaat! Het was – écht waar – een lang en soms pijnlijk werkje. De plaat moest constant worden opgewarmd in de oven want anders kon ik er niet in knippen. Maar ik ben meer dan tevreden over het resultaat. En mijn mama is nog blijer. Anders ging ze een andere klok kopen van 100 euro. Deze heeft niets gekocht aangezien we nog wat platen hadden liggen!

CYMERA_20131221_175716

En dan heb ik ook nog een paar andere dingetjes gedaan/gemaakt die ik wel leuk vond om met jullie te delen! Uitleg is niet nodig, de beelden spreken voor zich 🙂

CYMERA_20131218_195009

CYMERA_20131129_065029

CYMERA_20131213_170246

Dan wens ik jullie alvast een fantastisch warme kerst toe! Geniet van deze mooie dagen en omarm je familie. Letterlijk en figuurlijk.

Veel liefs xxx

»

  1. Ha, eerst en vooral ben ik al blij dat het einde van jouw project (jouw laatste post) niet het einde betekende van je blog! 😀

    Daarnaast zijn die koppen/tassen/mokken die je maakte echt geweldig! En die klok heb je ook superknap gemaakt, wauw! 😮

    En uiteraard, ook voor jou, een warme Kerst en een ongelooflijk fijn 2014!

  2. Ik ben fan van je klok en de dearbeker!.Mooi!
    En ook ik ben blij dat je nog verder blogt 🙂

    Ik wens je nog een mooi jaaruiteinde samen met je geliefden.

    Dikke knuf.

Geef een reactie

