Vrolijke blogberichten aub!

Standaard

Wauw, mijn blog verjaart vandaag!

c6da63a50d70264308ab03cc7f17aa23

Al 2 jaar seg, het gaat vooruit! Ik kan trots zeggen dat ik op die 2 jaar tijd veel vooruitgang heb geboekt. Ik ben sterker geworden. Minder vatbaar voor emotionele huilbuien. Minder vatbaar voor dat dagenlange  downgevoel. En minder vatbaar voor het gevoel dat heel de wereld tegen mij is.

Ik vecht nog wel steeds tegen de harde wereld. Maar ik begin meer en meer te beseffen dat ik het gevecht ooit wel eens kan winnen. Ik weet dat ik het onrecht nooit zal kunnen laten verdwijnen uit de wereld. Ik weet dat er altijd mensen zullen blijven sterven, ook mensen die ik graag zie. En ik weet dat ik nooit blij zal worden om het feit dat mijn papa dood is. Maar ik weet ook dat ik er ooit wel vrede zal mee kunnen nemen. Dat ik ooit weer helemaal gelukkig zal worden. En dat ik samen met mijn vrienden en familie tegen de harde wereld opkan.

En daarom ben ik na 2 jaar, nog steeds heel erg blij met mijn blognaam. Ik heb er toen niet zo lang stil bij gestaan, maar het was wel een goede keuze, achteraf gezien. En dat heb ik te danken aan een hele lieve vriendin die deze woorden aan mij schreef: “samen vechten we tegen deze harde wereld, samen.

 

Ik heb net nog eens mijn aller eerste blogbericht gelezen. (https://samentegendehardewereld.wordpress.com/2012/01/04/what-the-hell-am-i-doing-here/) Ik was duidelijk compleet verloren. En dat gevoel begin ik steeds meer achter mij te laten. Mede dankzij mijn blog en mijn volgers. Dus, bedankt blogje en volgertjes!

2 jaar lang heb ik al gestreden tegen de harde wereld. Samen met jullie. En dat leverde van alles op. 2 jaar vol triestige berichten en hier en daar een paar vrolijke berichten. Maar daar wil ik beetje bij beetje verandering in brengen.

Op naar nog weer een nieuw blogjaar, vol met vrolijke berichten!

 

»

  1. Gelukkige blogjaardag!

    Hopelijk komt er dit jaar veels goed op je af waar je over kan bloggen, dat verdien je echt! Je schrijft sterke dingen en weet mensen te raken, dus ik ben en blijf fan! 😉

Geef een reactie

